2007/06/05

ΠινγκΓιάο, ΣανΣι























Εδώ γύρισε ο Γιμού το "Σήκωσε τα κόκκινα φανάρια".




Επίσης, η μοναδική φορά στη ζωή μου που έκανα πάνω από 700 χιλιόμετρα με τραίνο για να πάω κάπου που δεν έχει μπαρ.

4 comments:

τουκιθεμπλομ said...

"Έτοιμοι; Action!" βρυχήθηκε ο χοντρός ιδρωμένος γιαπωνέζος σκηνοθέτης.
Ο Ρεχαβάμ έπεσε πάνω στην μικρόσωμη Pso-Loy και συνέχισε να βυθίζει στο κορμάκι της το προικισμένο όργανό του. Η ταινία θα μπορούσε να έχει τίτλο "κινέζες μαθήτριες" αφού η Λου δεν φαινόταν πάνω από 20 κι ας είχε πατήσει τα 32. "Οι Ευρωπαίοι κι οι Αμερικανοί δεν μπορούν να καταλάβουν την ηλικία ενός Ασιάτη", έλεγε ο Ρεχαβάμ και συμπλήρωνε: "όπως δεν μπορούμε να καταλάβουμε την ηλικία ενός πιθήκου ή ενός σκύλου". Δεν την χώνευε την Κίνα.
"Έκφυλες ασιάτισες νοικοκυρές 17", θα ονομαζόταν η ταινία. Διάθεση κατευθείαν από το διαδίκτυο, ιδέα του Ρεχαβάμ που είχε ξεκινήσει την καριέρα του σαν ψήστης σε καντίνα στο Τελ Αβίβ.
Δεν είχε γίνει πορνοστάρ από ανάγκη χρημάτων αλλά από πριαπισμό. Ένας γιατρός του είπε ότι πρέπει να γαμά μέχρι εξαντλήσεως, αλλιώς θα είχε συνέχεια αυτήν την ενοχλητική στύση. Πήγε στην Αμερική στα ξαδέρφια του αλλά κι εκεί οι γιατροι λέγανε τα ίδια. Αποφάσισε να γαμήσει το δρόμο του προς τη θεραπεία. Ταξίδεψε μέχρι την Καλιφόρνια και εμφανίστηκε σε δέκα οντισιόν. "Δεν πηδάω άντρες", έβαλε όρο. Εικοσιπέντε χρόνια είχε γυρίσει αμέτρητες ταινίες, να φανταστείς ότι το imdb έκανε μισή ώρα να φορτώσει τη σελίδα του - σε σύνδεση 56Κ: βγάλε άκρη...
Κόντευε τα 50 και είχε καταφέρει να θεωρείται ο μεγαλύτερος πορνοστάρ της εποχής του. Έκανε ένα πέρασμα και από τον mainstream σινεμά, ντυμένος βέβαια.
Αλλά η στύση... στύση.
Μετά τα 40 άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα. Τα στούντιο θέλανε νεαρούς παίδαρους, όχι τον σταφιδιασμένο πενηντάρη - κι ας μπορούσε να βγάζει μέχρι και τρεις 90-λεπτες ταινίες την ημέρα.
"Είναι η ώρα να μπεις στην παραγωγή" του είπαν. "Φύγε από το φακό και ξεκίνα το δικό σου στούντιο."
"Κλάστε μου τα αρχίδια, αμερικανάκια" απάντησε. "Δε θα μου φάει τη θέση κάποιος που όταν εγώ άρχισα να γαμώ ήταν ακόμα στα παπάρια του πατέρα του".
Του είπαν να το γυρίσει στο γκέι ή στο oldies. Αποφάσισε να αρχίσει τις περιοδείες στο εξωτερικό, στους θαυμαστές που είχε ανα τον κόσμο.
Μετά από μερικά εντυπωσιακά gangbang όπου κανόνισε διψήφιο αριθμό, ο ενθουσιασμός έπεσε. Κατέληξε να κάνει φτηνές παραγωγές στην κινεζική ενδοχώρα αλλά είχε χάσει την έμπνευσή του. Πήδαγε μηχανικά, καμία σχέση με τα γεμάτα φαντασία γαμήσια που έριχνε παλιότερα. Σκεφτόταν πάντα γεμάτος μελαγχολία την ιστορία της ζωής του.
Μια αρρώστια που αρχικά έμοιαζε ευτυχία τον είχε φέρει στα βάθη της Ασίας. Οι πρόγονοί του είχαν ταλαιπωρηθεί από την Βαβυλώνιο αιχμαλωσία, αυτός από την Πριάπειο. Θυμόταν τους αλληγορικούς στίχους ενός Έλληνα ποιητή που έμοιαζαν γραμμένοι για αυτόν: "έρμο ντουφέκι σκοτεινό, τι σε έχω εγώ στο χέρι, όπου συ μου γινες βαρύ κι ο αγαρηνός το ξέρει".
Ο σκηνοθέτης του έκανε νόημα να τελειώσει. Τραβήχτηκε από την κινεζούλα και αυτή γύρισε σαν αυτόματο κι άνοιξε το στόμα. "The show must go on" σκέφτηκε και τελείωσε τη σκηνή με έναν βιβλικό κατακλυσμό.

xylokopos said...

αχαχαχαχααχα!

Είσαι μεγάλος καλλιτέχνης, φίλτατε. Και το πουκάμισό σου, απίθανο.

τουκιθεμπλομ said...

Η επιθυμία σας προσταγή. Αμάρτησα, έβρισα τα γουίντοουζ και πλήρωσα: ήτο αυτόματη γραφή.
Πρέπει να ανοίξω μπλογκ αφιερωμένο στις τσόντες.

vangelakas said...

Πού είσαι ρέ μάστορα;