2018/10/08

Τολέδο - Ο Καθεδρικός Ναός της Παναγίας
























3 comments:

Snowball said...

Εντυπωσιάζομαι που βρέθηκες να ποστάρεις Ευρώπη...
Έχω πάει στο Τολέδο και σε αυτό τον ναό και είναι όντως έργο τέχνης, αν με ρωτούσες όμως ποια είναι η ομορφότερη εκκλησία στην Ισπανία που έχεις δει θα σου έλεγα τον καθεδρικό της Σεβίλλης, ένα φανταστικό δείγμα γοτθικής αρχιτεκτονικής και πολιτισμικού συγκρητισμού...
Αν δεν με ρωτούσες δεν θα στο έλεγα... :P

xylokopos said...

Δεν έχω πάει στη Σεβίλλη και τώρα που μου το θύμισες, μελαγχόλησα. Αλλά τι να κάνει κανείς, ars longa, vita brevis, etc.

Μου αρέσουν οι παράταιρες, εκκεντρικές, κι ερειπωμένες εκκλησιές, οι Καθεδρικοί Ναοί στη Σαϊγκόν και το Χαρμπίν, αλλά νομίζω το βραβείο του καλύτερου [και του πλέον φουτουριστικού και παραισθησιογόνου] ανήκει στο αριστούργημα του Γκαουντί, τη Σαγράδα Φαμίλια.

Επίκειται ποστ περί τούτου.

Snowball said...

Όντως παραισθησιογόνος, δυστυχώς δεν έχω πάει να τον δω ιδίοις όμμασι...
Εγώ ψοφάω για τις Ισπανικές εκκλησίες, έχουν τέτοιο μεγαλείο αλλά ταυτόχρονα είναι έργα τέχνης, μέσα σε αυτές μπορεί να ψαρώσεις και να πιστέψεις ότι υπάρχει Θεός...